Pomoc

1. REJESTRACJA

Gdzie mogę zarejestrować się jako klient?
 
Możesz w każdej chwili założyć swoje konto osobiste, możesz wpisać swoje osobiste hasło.

Potwierdzenie rejestracji otrzymasz od razu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie otrzymasza od nas e-maila, sprawdź folder spamu lub skontaktuj się z nami.

Należy zawsze podać poprawny adres email!

Jakie są korzyści z konta klienta?
 
Zalety konta klienta w Consonni:

Śledzenie zamówienia on-line
Przegląd wszystkich poprzednich zamówień
Zarządzanie książką adresową

Czym jest rejestracja jako gość?
 
Masz możliwość złozyć zamówienie jako gość. Wtedy przy każdym zamówieniu musisz się ponownie zarejestrować jako gość i podać swoje dane, ponieważ nie są one zapisywane. Goście nie otrzymują żadnych promocji, nie mogą zarejstrować się do newslettera i nie mają możliwości korzystania z dodatkowych korzyści z konta klienta.

Wtedy np. nie możesz zobaczyć informacji o złożonym przez ciebie zamówieniu. Kod do śledzenia przesyłki otrzymasz raz za pomocą poczty elektronicznej/smsa.

Zawsze upewnij się, że Twój adres e-mail jest poprawny. W przeciwnym razie możesz jako gość nie uzyskać dalszych informacji dotyczących przesyłki.

2. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Realizujemy dostawy naszych produktów na terenie Polski oraz wybranych krajów europejskich. 

Wysyłki są realizowane poprzez firmę kurierską DPD. Jest także możliwy odbiór osobisty w kawiarniach firmowych Consonni.

Koszty dostawy:
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. 

 

Dostawa na terenie Polski - wartość zamówienia do 99,99 zł:

przesyłka kurierska (przelew, przedpłata) - 12 zł

przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł

 

Dostawa na terenie Polski - wartość zamówienia od 100 - 249,99 zł:

przesyłka kurierska (przelew, przedpłata) - 6 zł

przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł

 

Dostawa na terenie Polski - wartość zamówienia powyżej 250 zł:

przesyłka kurierska (przelew, przedpłata) - 0 zł

przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł

 

Odbiór osobisty w naszej placówce jest bezpłatny.

 

Czas dostawy produktu do Klienta:

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka trafiła do Państwa jak najkrótszym terminie. Przygotowanie Państwa zamówienia produktów dostępnych na magazynie (ciasteczka, ciasta drożdżowe, kawa, delikatesy) trwa od 1 do 2 dni roboczych, następnie przekazujemy je wybranej firmie kurierskiej. W 99% przypadków realizacja zamówienia od momentu przekazania do momentu dostarczenia klientowi trwa nie więcej niż 2 dni robocze. Aby produkty mogły zostać wysłane, wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.

W przypadku zamówienia produktów, które wykonwane są wyłacznie pod zamówienie: czekolady, bombonierki, torty, torciki, torty okolicznościowe, ciastka kremowe - termin wysyłki przesyłki się wydłuża o dodatkowy 1 lub 2 dni. Wszystko zależy od tego o której godzinie zamówienie zostanie przez Państwa złożone a przez nas odebrane i przekazane na produkcję. 

W przypadku zamówienia pieczywa paczki wysyłamy wyłącznie we wtorki lub czwartki. Wynika to stąd, że nasze pieczywo wypiekamy wylącznie w dni: WTOREK, CZWARTEK, SOBOTA (ale w sobotę biuro nie pracuje i wysyłek nie organizujemy).

Aby otrzymać paczkę w której jest pieczywo należy złożyć zamówienie najpóźniej w poniedziałek do godziny 12.00 - WTEDY PACZKA WYJDZIE OD NAS WE WTOREK RANO

Aby otrzymać paczkę w której jest pieczywo należy złożyć zamówienie najpóźniej w pśrodę do godziny 12.00 - WTEDY PACZKA WYJDZIE OD NAS W CZWARTEK RANO

Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta

W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, zamówienie jest gotowe w terminie od 1 do 2 dni roboczych. Informacja o gotowości do odbioru zostanie przekazana klientowi wraz z momentem dostarczenia zamówienia do placówki. 

Czas dostawy (czyli czas oczekiwania na otrzymanie danego Zamówienia) obejmuje:

     Czas realizacji Zamówienia (przygotowania Produktu do wysyłki), oraz
     Czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika
Wysyłka zamówienia może zostać wstrzymana do momentu otrzymania zapłaty za wybrane produkty, uwzględniając koszty wysyłki z wyłączeniem wyboru przez klienta opcji płatności za pobraniem. 

Ważne:

Zawsze masz możliwość weryfikacji zawartości Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub posiada braki niezbędnym jest przygotowanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego, który ułatwi nam i usprawni rozpatrzenie reklamacji.